Keşfedilmenizin zamanı
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), web sitelerinin, videoların ve görsellerin Google, Bing ve diğer arama motorlarının ücretsiz arama sonuçlarında görünürlüğünü artırmak için yapılan her türlü iyileştirme çalışmasını ifade eder. Temel olarak, tek seferlik bir SEO yoktur çünkü sürekli rekabetin olduğu bir yerdir, bu da daha fazla SEO önleminin gerekli olduğu anlamına gelir.
Ancak küçük web siteleri veya yerel işletmeler için tek seferlik bir SEO paketi tatmin edici sonuçlar sağlayabilir.
Web siteniz en yeni temalar ve harika içeriklerle oluşturmuş olabilirsiniz. Ancak, web siteniz sürekli olarak potansiyel müşterileri çekmiyorsa ve ideal olarak onları gerçek müşterilere dönüştürmüyorsa, amacına hizmet etmez. Bunun da işletme geliri üzerinde olumsuz bir etkisi olacaktır. Bu nedenle, web siteniz yalnızca belirli bir başarı düzeyine sahipse, profesyonel bir SEO uzmanı olarak bilinen bir arama motoru optimizasyonu uzmanı bulmanın zamanı gelmiş olabilir.
Nitelikli bir SEO uzmanı, web sitenizi değerlendirir, iş hedeflerinizi ve hedef gruplarınızı sorar ve İnternet arama motoru listelerinde ve sayfa görüntülemelerinde konumunuzu nasıl iyileştireceğiniz konusunda stratejiler geliştirir.
İşinizde başarılı olmak ve alanınızda rakipsiz olmak için SEO uzmanlarımızla iletişime geçerek web sitenizi analiz edebilirsiniz.
Uluslararası SEO, hizmet verdiğiniz ülke dışında farklı dillerde, farklı arama motorları yardımıyla diğer ülkelerdeki kişilerin web sitenizden sizinle iletişime geçebilmesi için yapılan bir iştir. Kısacası farklı ülkelere hitap eden tüm çalışmalara Global SEO- Uluslararası SEO denir.
Uluslararası SEO, doğru yapıldığında küçük işletmelerin bile büyük gelir elde etmesini sağlar.
Sizinle aynı bölgede hedef kitlenize ulaşmak isteyen birçok rakibiniz olduğunu unutmayın. Bu nedenle sadece kendi işinizi değil, rakiplerinizin çalışmalarını da analiz etmelisiniz. Bu sayede başarılı bir şekilde rakiplerinizin önüne geçebilir ve işinize devam edebilirsiniz.
Tüm SEO araştırmalarında olduğu gibi, uluslararası SEO araştırmalarında da anahtar kelime analizi önemlidir. Hizmet veya ürününüzü sunduğunuz sektörde kullanılan kelimeleri ve hedef kitlenizin arama motorlarındaki tercihlerini analiz ederek arama motorlarında daha üst sıralarda yer alabilirsiniz.
Çok dilli siteler için SEO araştırması diğerlerinden daha zor olsa da iş profesyonelce yapıldığında hem iyi sıralamalar hem de kullanıcılardan olumlu geri dönüşler sağlar.
Anahtar kelime seçimlerinizi Türkçeden çevirmek en büyük hatalardan biridir. Çünkü her dilin farklı kalıpları vardır. Bu nedenle anahtar kelimelerinizi aynı veya benzer kelimelerin farklı dillerde farklı anlamlar taşıyabileceğini göz önünde bulundurarak seçmelisiniz. Arama motorlarında yapılan çeviriler pek güven vermediği için bu konuda uzman desteği almalısınız.
Backlink bir web sitesi için vazgeçilmezdir ve web sitesinin popülerliğini, yani görünürlüğünü artırmanın ve bir web sitesinin başarıya ulaştırmanın en yaygın yollarından biridir. Bir web sitesinin diğer sitelerden daha güvenli ve kaliteli bir web sitesi olduğunu backlink sayesinde ayırt edebiliriz.
Bir web sitesi diğer web siteleri tarafından ne kadar çok tavsiye edilirse, web sitesinin kalitesi ve arama motorlarındaki sıralaması o kadar yüksek olur.
Bir web sitesinin arama motorlarındaki konumu, kaliteli backlink ile doğrudan ilgilidir. Günümüzde en yaygın backlink edinme yöntemi, tanıtım yazılarıdır. Haber veya makalelerdeki bağlantılar aracılığıyla yapılır ve kelime sıralamalarında başarı amaçlanır.
Backlink türleri 2 grupta incelenir. Bunlardan biri, text link, anchor ve URL gibi metindeki backlink türleridir. Bir diğeri ise image backlinkleri yani resimlere verilen backlink türleridir. Her ikisi de sağlıklı backlink sağlar.